playallgames_logo_blue2x.png

FAQ

Czym jest serwis Playallgames?

Serwis Playallgames oferuje duży wybór gier online i aplikacji na Adroida. Lubisz wyzwania? W takim razie trafiłeś we właściwe miejsce. Podejmuj wyzwania i przechodź do zaawansowanych etapów w grach karcianych, strategicznych, logicznych, sportowych, przygodowych i wielu innych... Więcej informacji znajdziesz na stronie: https://m.playallgames.pl/

Jak korzystać z Playallgames?

Jeśli masz aktywną subskrypcję Playallgames, możesz zalogować się do serwisu na stronie:

https://m.playallgames.pl/

Dane do logowania otrzymasz w wiadomości SMS po aktywowaniu subskrypcji.

Ile kosztuje subskrypcja Playallgames?

Dostęp do serwisu Playallgames jest dostępny w ramach subskrypcji, dającej nieograniczony dostęp do serwisu w okresie rozliczeniowym.

Rozliczenie abonamentu jest automatycznie odnawialne w kwocie 14,99zł co 7 dni dla użytkowników sieci Orange, Play, Plus, T-Mobile.

Pamiętaj, że możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie i bez dodatkowych kosztów.

Skąd mam wiedzieć, że jestem zarejestrowany do subskrypcji?

Za każdym razem, gdy aktywujesz subskrypcję, powiadomimy Cię SMS-em, aby potwierdzić Twoją subskrypcję, ale będziemy również wysyłać SMS-y, aby przypomnieć Ci o odnowieniu dostępu i rozliczeniu za okres aktywnej subskrypcji.

Jeśli potrzebujesz jakichkolwiek wyjaśnień w tym zakresie, prosimy o kontakt z naszym zespołem obsługi klienta poprzez stronę www: https://pl.digitalgp.com/

Nie mogę się połączyć, ani korzystać z zawartości serwisu

Nasz dział obsługi klienta zapewnia wsparcie w razie pytań dotyczących serwisu Zapraszamy do kontaktu w razie potrzeby poprzez formularz kontaktowy znajdujący się na stronie www https://pl.digitalgp.com/

Straciłem dane do logowania, co mam zrobić?

Dane do logowania otrzymałeś SMS-em po aktywowaniu subskrypcji. W przypadku jeśli dane zostały utracone prosimy o kontakt mailowy na adres bok@digitalglobalpass.com

Nasz zespół pomoże Ci w odzyskaniu dostępu drogą mailową. Nie zapomnij, że ID dostępu do Twojego osobistego konta odpowiada numerowi telefonu, który podałeś podczas aktywowania subskrypcji usługi Playallgames.

Jak mogę wypisać się z subskrypcji?

Możesz zakończyć subskrypcję Playallgames w dowolnym momencie i bez dodatkowych kosztów, korzystając z poniższych opcji:

1. Z telefonu, z którego została aktywowana subskrypcja, należy wysłać SMS o treści: STOP PLAYALLGAMES na numer 80460 (dla użytkowników sieci Orange, Plus, T-Mobile) lub na numer 195 (dla użytkowników sieci Play)

2. Poprzez stronę www: https://pl.digitalgp.com/

Na powyższej stronie należy wybrać z menu opcję „Wypisz się z subskrypcji”. Następnie wyświetli się formularz „Zarządzaj swoją subskrypcją”. W formularzu należy wpisać numer telefonu, na którym mamy aktywną subskrypcję i potwierdzić przyciskiem „Kontynuuj”. Następnie otrzymasz SMS-em kod PIN, który należy wpisać na stronie i ponownie kliknąć przycisk „Kontynuuj”. Następnie formularz wyświetli nam aktywne subskrypcje. Należy wybrać subskrypcję, z której chcemy zrezygnować i dokonać dezaktywacji poprzez kliknięcie przycisku „Wypisz się”. Otrzymasz SMS z potwierdzeniem dezaktywacji subskrypcji.

3. Formularz kontaktowy

Możesz także skontaktować się z nami w sprawie wyłączenia subskrypcji poprzez formularz kontaktowy znajdujący się na stronie: https://pl.digitalgp.com/contact

Pamiętaj, aby w formularzu podać niezbędne dane: numer telefonu, na którym jest aktywna subskrypcja, twój adres email.

4. E-mail

Możesz skontaktowac się z nami poprzez wysłanie nam wiadomości mailowej na adres: bok@digitalglobalpass.com Pamiętaj, aby w treści maila podać numer telefonu oraz nazwę subskrypcji.

5. Telefon

Możesz do nas zadzwonić na numer +48 22 2690002 Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 17:00, z wyjątkiem dni świątecznych